ВПЕЧАТЛЕНИЯ ОТ ПРОВЕЖДАНЕТО НА МОНИТОРИНГ ЗА НИВОТО НА ОБСЛУЖВАНЕ В МИРЕЛА

След възложената ми задача за провеждане на мониторинг, започнах да се свързвам с клиенти с реализирани оферти, с хора, ходили на оглед с брокер от „Мирела“ и с лица, изпратили заявки за нови оферти към агенцията. Имах късмета да се свържа с повечето от гореизброените лица и да разговарям с тях по въпроси, свързани с реакцията, качеството на работа на брокерите на „Мирела“, организацията и протичането на огледите, предлагането на актуална информация за имоти, платената процентова сума и т.н.
Повечето хора, с които се свързах, проявиха търпение и отделиха от ценното си време, за да изразят своето мнение относно работата на агенция „Мирела“ и нейните брокери. Изчерпателните отговори на хората, до които се допитах, ми помогнаха да направя следните изводи:
• Брокерите на агенция „Мирела“ впечатляват клиентите с бързата си реакция, подробна информация, компетентност, професионализъм, внимание и добро отношение към работата и клиентите, които са поели.Особено силно впечатление прави бързото свързване с клиента от страна на брокера, както и бързото уреждане на огледите.
• Огледите се състоят в съобразено с възможностите на клиентите време. Имотите, предлагани на клиентите, са винаги съобразени с техните първоначални изисквания. Изпращат се и множество предложения и по e-mail-ите, което също е много удобно по думите на хората, получаващи редовно информация по електронните си пощи.
• Не всички клиенти са посещавали офис на фирмата, но посетилите го споделят мнение, че посрещането е било любезно и „нормално“. Няма конкретни наблюдения върху работата на мениджъра на съответния офис.
• Въпросът, на който повечето запитани не пожелават да отговорят, е свързан със заплащането към агенцията. Повечето хора отговарят, че са заплатили посочената в договора процентна сума, рядко посочват и типа на валутата (лева/евро). Смятат въпроса за „излишен, защото платената сума е посочена в подписания договор“. От друга страна всички запитани отговарят, че платената от тях сума напълно отговаря на качеството на предоставените услуги от „Мирела“;
• Рядко, но все пак срещана е препоръката за намаляване на комисионната към агенцията. Из проучените от мен клиенти има хора, на които определеният комисионен процент се вижда висок въпреки, че определят сумата за адекватна с оглед на качеството на работа на фирмата.
• Значителен процент от допитаните хора споделят, че и преди са използвали услугите на агенция „Мирела“ и понеже остават доволни от качеството на работа всеки път, избират да работят с фирмата отново при възникнала такава нужда от тяхна страна.

Звезделина Паскова
Администратор (стажант)

гр.София,
18.02.2014 г.



Мониторинг 2015 г.

Мониторингови доклади за нивото на обслужване в МИРЕЛА през 2015 г.

Мониторинг 2014 г.

Мониторингови доклади за нивото на обслужване в МИРЕЛА през 2014 г.