Лидл прави 5 дка парк в Младост

България

Лидл ще направи парк с детска площадка и зелени площи, които ще се простират на площ от 5200 кв. м. Мястото за отдих и игри ще се намира край новооткрития филиал на веригата в кв. "Младост" в София. Магазинът в един от най-големите столични квартали беше открит официално за тригодишнината на фирмата на българския пазар. Паркът около него пък се планира да бъде готов за 1 юни 2014 г. Така хлапетата от квартала ще могат да отбележат детския празник с много игри в наистина уютна и приятна обстановка.

Компанията, която непрекъснато поддържа и социални инициативи, може да се похвали и с доста атрактивни условия на работа, които предлага на служителите си. 1588 лв. е средната брутна заплата на служителите в Лидл, работещи на трудов договор през месец октомври 2013 г., съобщиха от компанията. Началната основна заплата на новопостъпващ касиер-продавач, работещ на пълно работно време, е минимум 700 лв., като средната заплата на всички касиер-продавачи в Лидл за месец октомври е 920 лв. Лидл България осигурява работа на близо 1500 служители у нас, а средната възраст на заетите е 33 г.

На пресконференцията по повод тригодишнината на компанията бяха представени и голяма част от продуктите, които се предлагат във веригата. Една от новите стоки в асортимента е мед, българско производство, чието качество се изследва в лаборатории в Германия предвид спецификите на самия продукт.

Други нововъведения за качествено продуктово разнообразие са например рибите, телешкото, бебешките пюрета и др. Пресните меса, предлагани в Lidl, са опаковани в т.нар. атмосферна опаковка, за да бъде продуктът в максимално защитена хигиенна среда. Лидл България е единствената компания, която предлага пилешко месо без вода и други добавки от самия старт на дейността й у нас през 2010 г., което е близо 2,5 г. преди излизането на прословутата наредба на МЗХ в тази посока. Голяма част от колбасите, както и млечните продукти, се произвеждат в България. "За направата на 100 г бански старец например е използвано 190 г месо, а самият колбас е оставен да зрее 35 дни, преди да влезе в магазините", обясниха от компанията за търговската си политика с главен фокус качеството на максимално добра цена за потребителя.

Източник: http://www.standartnews.com/

(12.12.2013)