България сменя туристическия си имидж

Туризъм

България ще пусне в ход нова туристическа стратегия, подчертаваща широкия спектър от забавления предлагани от страната, в опит да обнови профила си във Великобритания като водеща ваканционна дестинация по време на участието си в Световното търговско изложение (WTM) в Лондон, съобщава "Травел дейли нюз".

Участието на България в изложението се съвпадна с пускането на нова рекламна кампания във Великобритания, рекламираща България под водещото мото „Магията живее тук" и е фокусирана върху някои от по-малко известните туристически продукти, включващи спа, култура, фолклор и екотуризъм.

Кампанията е част от мащабните усилия на България да се позиционира като желана туристическа дестинация на трите си основни пазара - Великобритания, Германия и Русия.

Текст и снимка: profit.bg

(15.11.2011)